19 March 2010

kehabisan idea untuk letak tajuk. hahahhaa...

2 minggu dok umah. mak iahh....weight scale pon dah bnyak mainkan jarum ei...tggal tggu mase kene hentak je..bnyk main sngt, 2 la die..

lusa, berambus dah balik kl...err..mcm la jauh sngt kl-klang tu kan? terpaksa lah melupakan saat2 berinternet 24jam...bersantap dengn lauk2 yg mewah, tidow ikot suke hati...makan aiskrim sedap2...bergaduh bertumbuk bersama manager kfc..berperang bersama si Luqman..dan segala-galanya lah.

kembali ke asrama...maka bermula kembali lah stay up smpai ke malam buat assgment, sessi mengumpat bersama makhluk2 yg bleh tahan pedas ayatnye...sessi tidou didalam kelas..dan sessi beronggeng sekitar kl pada hujung minggu.


2 benda yg wajib komfom2 musti berlaku punya... sessi berjogging mencuci mata tiap2 petg di tasik permaisuri. smapai sekarang aku masih menunggu tajaan sweater nak bawak pakai pegi jogging ha...sweater cap tesco aku tu dah lame barai dah.zip tercabut mmg stok x leh smbung dah.

and lagi 1..sessi tarbiah bersama en.hamdan....dengar2 beliau suka benar aku cuti 2 mggu ni. memg betul2 bujang tu aku tgok...dasar perangai x ingt kat buah hati langsung. x pe...x pe...tggu aku blik deh..

ape yg menunggu kat kl???? haaa.........................bersepah event2 keramat yg menunggu ni. ish...terasa mcm diri ni vip plak...
  • pesta buku kat PWTC. tmpat mnghabiskan duit yg aku x kisah berapa pon duit kuar...
  • sessi submit assgment n coursework yg melambak2.
  • 27 n 28 hb dngr2 ade UKA kat kem...biawak komodo betul la...mane nak lari 2.4 lagi. gua dah pancit la bengong.
  • n dengar2 gak ade selection untuk team futsal n runner untk wakil wakil rejimen. ish...terasa nak try masuk team larian plak...hik3....
  • amali untuk jahitan awal bulan 4 ni. ni lagi satu hal............gua x suke menjahit2 ni....aduyaii.. tu ha, projek gua kat bilik jahit tu pon dah terbelangkai. org sibuk menjahit, gua sibuk tarbiah. hik3...
  • DSA kat PWTC bulan 4 ni...tapi x tau la pegi ke x..sebb time kuliah. kang org cas aku nak jadik askar plak..bukan cikgu. x ke haru....

buat masa ni, itu je lah event2 yg ade dlm organizer 2010 aku. tapi plg rare part nak submit assgment tu la. terabng melayang dah assgemnt....



oh yer...entri sebelum ni tntg perancangn masa depan aku untuk 3 tahun akan datg kan??? ni yg latest....

untuk 8 tahun akan datg...aku dah hbiskan kotrak wajib mengajar 5 tahun and aku nak tukar profession pastu. aku nak aplly masuk pegawai graduan ikhtisas ATM. amacam planning aku???
nak jadik askar plak....
jgn time tu iklan tersebut dah dimansuhkan, mmg gua banned hbis2 pihak berwajib.,,hehheeh...

ok lah....mau cincaw dulu....nak translate artikel dari semlm x hbis2. eaaaaaaaaaaaaaaaa!

1 comment:

laki cikgu kimia said...

gi kawad pg2 la cam selalu..