18 March 2010

misi yg mungkin mustahil...

aku dah plan siap2 untuk perancangan hidup gua 3 tahun akan datang. ( kalau pnjang umur )....


1. aku nak praktikkan taktik psikologi bab2 nak pengaruh minda anak murid aku. selaras dengn perkembangan dan pertumbuhan mereka ( subjek EDU )

2. aku nak ajar murid2 aku untuk menjadi serba boleh. memasak boleh...menjahit boleh..bercucuk tanam boleh...berperang boleh..ehh. slah2....berperang x termasuk. hahahaha.... ( subjek RBT )

3. aku nak terapkan sifat patriotik ....tapi bukn buat style askar tu ha.. patah riuk anak org. mcm yg kat 1st tadi...psiko itu penting. hehhehe...

4. aku nak masuk dlm minda budak2 ni nak bagi ngam atau geng ngn diorg. slow2 dgn cara diorg... kita fahami hati mereka...cara mereka...pikiran mereka...nnti pape hal...dahbleh kontrol perngai diorng tu ha..



ok lah...cukup 4 je dulu.


hhmmm......tapi kan...bila dipikir-pikirkan balik....gua sendiri x sure yg no 4 tu boleh ke x.


budak buat bising dlm kelas pon gua dah jeling2 siap2 nak lempang anak orng...ini nak slow talk ngn diorg????

tu blom yg stok langgar2 gua smpai nak jatuh tangga hari tu, gua dah sound tepat.

yg time kelas PJK x tukar baju sukan....gua dah jerit2 satu blok dengar...


x de makne nye.........................................................



:: part plg syok bile gua berjalan masuk kelas smbil pegang rotan. piap!!!!! sape la yg bertuah tu....hahahhaha...

No comments: