21 March 2010

Book fair 1.

gua baru balik dari sane. dah hbis dekat rm100. tu gua x kisah ape pon. tapi yg x leh blah, mcm mane gua bleh terjebak membuat hutang selama 19 bulan bersama syarikat gergasi itu???? smpai buln 10 thun depan lak tu.babi ar. jgn la gua kene tendang asrama sem dpan.kalau x mane nak cekau duit ni.




:: doa2 kan gua istiqamah bayar hutang bulan2 n dlm masa yg same dah boleh ckp BI ala2 Posh Bechkam.

3 comments:

SlacKerZ said...

camne lu bley berhutang lame sangat tu..

lu bli pe??

citer skit...

kudabesi said...

nih tak de lain lu amik linguaphone la nih

adeh, bayar jer..klu tak bayar nanti susah pulak

kalau dorg promosi kat kt bdk2 aku,mmg kena la. aku lak test vocab ngan pronunciation salesman dulu..

ada yg ek sket, ckp i'm a trained english teacher, thx but no thx kui2

Cik LeYha~~~ said...

bangang dowh. lpas ni gua jumpe abg tu gua TTS cykup2..