23 March 2010

kesibukan.

gua ingat, dah 2 malam gua tidur pukul 5 pagi sebb nak completed kan report menatang haram jadah ni. kalau kat umah boleh la gua buat pesen gaya gini, sebb siang tu boleh membuta. ni dah kat asrama, gua siang plak dok menonggok kat kelas dengar lecture gua bagi ceramah. kalau bab sengguk2 ni gua x heran pe daa...bukan gua sorg gitu.. tapi gua risau kalau kepala gua ni terus jatuh atas meja x bangun2 x sedar ape. x ke haru nama nye tu...nak x nak gua tawakkal jugak la sebb report tu ditambah lagi dengan budak groupmate gua yg dok buat lawak jenaka plg bodoh di abad ni dengan x complete kan keje part die. mmg sial deh.

tapi tadi...balik kelas pukul 11 gua dah kondem. dengan x tukar baju kurung nye lagi, gua dah 'mati sekejap' atas katil tu. pukul 3.30 tadi baru gua sedar...dengan x de gangguan alam nye...cuaca sedap2 je...mmg heaven. kepala otak pon ringan dah. n gua dah ada mood nak siapkan lagi 1 report untuk subjek anatomi gua tu. aaahhh...hidup kat maktab asik2 report, asik2 coursework, asik2 assgment.

owh yer...skang tgh dok sibuk2 dengan kes buang bayi. gua x leh nak kata ape la...kadang2, yag buat keje mcm tu pon ada antaranya yang bijak geliga. bijak geliga buat keje bodoh, kesudahnya jadi bodoh la...semoga dibukakan hati orang2 tersebut untk bertaubat.

ok, gua nak sambung bercinta dengan report2. esok2 bercinta dengan org plak. hehehehe...


:: esok gua kene pg pwtc amik harta karun. sape nak teman gua, gua belanje makan cendol. ok!

1 comment:

hans said...

skrg musim sibuk