07 September 2009

Weekend di kem.

salam.

weekend kali ni agak best la. berbanding terperap dalam hostel dok tidow sje. sabtu jam 1200 dah lapor kat kem dah. aku pegi 1 kereta ngn senior aku. aktivti hari tue adalah jamuan berbuka puasa bersama pang5 12 bgd and dato bandar KL. mmg happening...tapi rugi x dapat snap pic bnyak2 la... kalau ade pon gmbar aku ngan kak wani, regular kem tue. hehehehe.. nanti2 lah msuk pic tu dlm lptop..huhuhu...

lauk mlam tu mmg sedap. daging salai masak lemak cili api ngn ayam masak merah. ok, kali aku x amik tender basuh pinggan mcam tahun lpas. hahahah... malam tu kepenatan, konfom2 x bgun sahur dah. so standby awal2, pkul 12 lbih mkan nasik 2 pggan tapau tadi. dgn lauk ayam masak merah. then, terus terlelap. tidor kat bilik permanent staf lak tu. mmg ikot dan aku jer....bilik akak aku...hahahaha....

ahad pkul 11 dah dismiss....lpas kemas2 barang kat stor. kat sane best sebab dah lame x jumpe geng time buat penugasan khas sebulan time cuti lpas. kapt wati...kpl faizal...n kak wani...hehehhe...miss them very much... tapi 2 la, ade juga yg pertikaikan knpa aku bleh borak bese2 je dgn mereka semua???
common la....x kan nak cipta gap antara TA dgn permanent staff???

ade jugk mkhluk yg x puas hati tu...balik je maktab, nak aim macam2. berlagak la sombong la ape la... tentang aku senang jer...mmg aku akan sombong giler babeng. tapi dngn org yg pandang rendah ngn aku. even blaja kat tmpat yg dipenuhi bakal2 pendidik, tapi ade je perangan cam ???@@#3$.


:: mulut aku ade satu jer.
tapi, yg satu ni la peramah...
tapi yang satu ni jugak la, dok melaser org yg den neik fed up~
hehehehe....

1 comment:

Kapten Luffy said...

ko laser ek

ish2

cair besi kena laser mulut ko