11 September 2009

TEST BI hari ni...

hari ni ade test subjek BI kat dewan besar. ingat test bese2 je, sekali board tulis UJIAN AKHIR KURSUS .. mmg cilakak.. sebab last aku bukak buku BI pon 3 mggu yg lpas.. tu pon sebb nak siapkan asgment short stories. and lect pon bgthu hari khamis. nak study pebendenyer kalo last minute baru ckap.

dan part yg aku agak risau adalah esei. serius, aku mengakui yg kebodohan aku untuk susun ayat bgi sedap mulut menyebutnya adalah sangat tinggi. bile tgok soalan, mmg senang giler... soalan spm aku dulu pon susah tahap cipan. tapi yg cam haramnyer, bile aku x leh huraikan isi. nak2 tgah ngntuk tadi...lagi la cam cipan...surat rasmi dah bertukar x rasmi agaknyer ni..

dan dari situ, mmg sangat terserlah ketidapandaian aku dalam subjek BI.
hari ni...kekecewaan akibat x blaja betol2 sedang melanda hati ku....
wuauauauaua....................................................................

1 comment:

mazhad said...

bi???huhu...bley ja.pk mudah.gudluck kalo ada exam bi lagi...