23 September 2009

SMS sempena raya dari member gua.

Dari Akmal.

" cik leyha, rini dapat collection rm50. kamu disana ape citer?? hehehhe...."
aahhh...aku malas reply. sebab baru dapat 20 hengget dari raya pertama sampai ke ketiga.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dari Luqman.

" leyha, kau lah kawan aku plg banyak buat dosa ngan aku. x reti2 mtgak ampun ke raya2 ni?? kau raya la umah aku. bleh aku buat amal jariah dgn bagi kau duit raya. hehhehe.... . "

aku reply,

" kau terer bab kira2 ea skang. smpai dah boleh counting2 pahala dosa aku.... aku mtak ampun pagi raya pertama jer. nak bagi aku duit raya? hutang mc d aku pon kau x bayar lagi...hahahah..."

beliau reply lagi,

" BODOH. aku terkena lagi. "

aku gelak sorang2 dapat pangkah org raya2 ni. hahahahaha.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

classmate aku msg.

"jangan lupa ISL n TUTORIAL subjek murid dan alam barzakh...hantar isnin bukak kelas"

vavi....ada 15 ISL n 15 TUTORIAL. x truee la raya aku camni...

aku balas.

"Pegi mampus dgn asgment. mak aku marah buat asgment btime raya. because raya is raya."

-------------------------------------------------------------------------------------------------

:: USB hp aku hilang. mcam ne nak upload gmbar raya ni???

2 comments:

Firol said...

aku baca ayat g mampus dgn assgmnt tu terngt masa zaman belajar....:)

Cik LeYha~~~ said...

kau serupa je la tue ngan aku...
hahah