12 September 2009

Gua fed up shopping kat KL ni.

hari ni, pkul 2 ptg gua dah siap2. nak gi Sogo rancang nyer... tengok2 baju. yelah..kan dah nak raya. baju kurung gua baru ade sepasang. kalo raye koman2 nak kene 2 pasang. high heels lagi...tudung lagi...x kan nak pinjam tudung mak gua kot... tinggi sewa die letak. rugi duit jer. hehehe...

oh..hari ni gua jejalan dengn bro gua. pertama kali gua shopping raya kat KL ni. sumpah gua x tipu...slalu shooping kat area2 Klang jer..tu pon giler sakit hati sebab ramai org. sakit hati gua bermula apabila nak carik parking pon payah... mcam nak carik lubuk emas. gua sememangyer pantang kaloo susah nak dapat parking ni. nasib bek bukan gua yg drive.

cerita kat dlm Sogo, mentang2 weekend..x kan la mesin ATM kat situ pon kene beratur panjang mcam nak beli tiket bola sepak.?? tersangat sadis tue... dibuatnyer duit hbis dalam mesin tue, x ker sakit hati org beratur pnjang2.

gua niat dlm hati gua, nak beli baju kurung lagi sepasang. dah jumpe pon tadi. gua siap tolak2 budak mane2 yg mhalang pjalanan gua utk ke kaunter cashier. yelah, masing2 jalan cam siput h1n1...tapi akhirnya gua x jadi beli baju tue. sebb gua malas beratur nak bayar. line giler panjang...smapai esok pon x habis. bro gua dah hangin2 dah...semak kepala otak die tgok org bhimpit2 dlm mall. die bagi kate dua, gua kuar skang ke atau die tinggalkan gua dlm mall tue. mmg bunyik cam haram, tapi btol gak tue...kang die hilang kang sape plak nak mencariknyer kang...nyusahkan gua tu name nyer..hahaah...

kata putus dari dia, isnin malam baru g pusing2 tempat lain plak. sebab esok beliau duty...n sebb isnin pagi bonus beliau dapat.... gua punyer hati melonjak2 kegembiraan.. hahhaha... bleh gua mtk tolong jasa baik beliau utk bayarkan heels gua nanti. amin....hahhaha...

berbuka hari ni plak kat taman dagang, ampang. dengan akak gua, rafiq, yana, sjn zali, chin peng n kak zana. hongeh gua makan berbuka tadi. sebb gua pakai jeans..x leh masuk bnyak. hahhaa...

habis buke, gua lajak ke ampang point ngn bro gua. lagi la gua fed up. harga baju cam nak jual rantai emas. kot lawa x pe gak..ni rupe cam corak baju batik asrama gua je .... bro gua dah gelak2 tgok gua mbebel...rase nak bagi sedas penumbuk jer suh brenti gelak. siot luu bro...

bile kpala gua dah x btol, bro gua nak hantar balik. nak balik pon menguji kesabaran gua. kenapa la tmpat blaja gua dekat dgm downtown cheras tue????? gua sangkut dlm jammed kat situ jer dah 15 minit!!!! h1n1 btoll..... gua benci la dok KL camni..

penat otak gua rini. gua nk tidow skang. bye!!!

:: bro gua hari ni bwak kendereaan beliau cam haram jadah. serius gua bengang dgn pemanduan beliau hari ni. gaya mcam x pernah blaja undang2 di jalan raya. kurang pandai sungguh beliau itu.

2 comments:

LOCO™ said...

haha..
kesabaran abg mu mmg tiada tandingan..

Kensi Ell Byle said...

abg ku penyabar tahap cipan...
hahah