15 September 2009

Istilah sopan pelajar U di bulan Ramadhan.

kekadang bila kita sibuk bercakap, kita x sedar apa yang diperkatakan.
fokus utama nya ialah apabila seseorang sedang hangin2 x tentu pasal atau hangin satu badan dengan bertujuan.
seringkali keluar istilah bukan2.
tak kisahlah dari mulut sape. ( termasuk mulut aku yg x de insurans hayat )
cth paling popular, binatang haram palaing top kat world tue...(korg bleh pikir sendiri aku agak..heheheh...)
tapi tadi mber aku membuat inovasi perkataan aku rase.
selalu sebut BABI, sekarang dah jadik VAVI.
atas alasan bulan puasa...hahhaha....jujur tahap cipan.
gelak satu kelas tadi....
popular dah perkataan 'sopan' tue dalam sekelip mata.
hahahhahaa....~~~

:: nasib baik bukan VIVA, kalo x cancel budak kelas aku sape2 yg nak beli kete VIVA. hahha...

1 comment:

Kapten Luffy said...

siapa ler yang popularkan ek