13 September 2009

Sape kata aku dah gem0k???

hei kamu...!!!
sape yg brani sgt kata aku dah gemok tue???
aishh...sensitiff tau telinga aku dengar....
hati jgn kata laa...panas berasap2...
ingat aku kuat makan ea???

xpe....xpe....
lpas raya aku g jogging kat tasik permaisuri...
aku jogging tiap2 petang baii...
sambil2 tue leh cuci mata...
ngorat2 abag hensem ker...
mane tau leh jog same ker...
semangat ckit aku nak lari laju...
hahahahaha....(gelak cm org hilang pedoman)

:: serius mulut cam smpah sape yg kate aku gemok tue. fitnah di bulan Ramadhan.!!!

5 comments:

TerubukMasin said...

lu pose ke??
gua rasa lu bnyk tinggal pose ni..
tu yg gemok..

ayayoo said...

hah mcne bln pose leh gemuk ni...mesti mkn tido mkn tido..

Azam said...

wah, aku plak teringin orang cakap aku gemuk...

mazhad said...

huhu...xla gemuk.cuma mgkin kembang sket...if gemuk n berat pun.maybe dgn pahala>yala 2...da~

Kensi Ell Byle said...

TM- gua ade lobang skit je la pose gua...hahah..

ayayoo- makan tido ape plak...bulan2 pose ni la bjalan kaki pegi kelas yg bapak jauh tue..

azam - kire kau nak ckap yg kurus terlampau la ni??

mazhad - amin...jika btoll kate kamu yg aku ni berat dgn pahala. hehe