11 April 2011

serabut.

satu, pasal ade cina x kawin suke-suke ikot paleotak die cas aku n the gang pasal lmbt smpai sekolah pgi tdi. bodo, kitorg terlepas simpang pasal bukn jalan la pmpuan, pasal kt kl ni kereta laju2 nak mampus. dah bagi pon haram x de yg nak nak bgi space. boleh je kalau esok kau nak kitorg trus lintas je, tpi kang 4 nywa ni melayang kau nak ganti ke??? aku nak jawap ape kat mak bapak tok ayah  n laki-laki  kitorg???


dua, mokhtar punya sensitip kemain daring. kalah aku punye sensititp.semlm die sentap2 trus pukul 3-4 pagi die buat advertisement sape single contact die. ha....jgn kang anak aku pon ikot perangai die mcm ni, aku perambat je ngn rotan kang. kemain tau....sila la doa kesabaran gua ditahap maksimum. eh, kesabaran die jugak.

5 comments:

intan.maisarah said...

~.~"

KakD said...

hahahahaahaaa saber leyhaaa saberrrrr, akak pun tak paham nih nape akak rase nak golak lagi neh hahahahaha

ko hampunkan dosa den yo :P hahahahaha

Kensi Ell Byle said...

ala..akak mesti golak yg pasal mokhtr buat advertise tu kan..............ahahaha

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ko lawan la leha dengan moktar sapa yang dapat offer lagi banyak?

Kensi Ell Byle said...

bangang eih kau ni. die dengr mesti die sentap..pasal komfom2 aku yg bnyk. hahahha