20 April 2011

aku demam, aku dpt flue, org masih cas aku sihat walafiat.
sedangkan ni dah nampak aku terbersin 24 jam, mata dah merah2 ni.
x tau la nak ckp buta ke atau bodoh piang.

4 comments:

MAPPIAU said...

lantak pi la leyha orang nak kate ape dah memang ko sakit, eleh yang lain2 tuh tak boleh terima kenyataan ekau sakit sebab nanti dieorang rindu pulak lame tak jumpe ko kan haaaaaaaa jadinyer bawak2 la berehat yea.

ehem ehem domam rendu kat budak bulat le tuh hikhikhik

L.e.y.h.a said...

ahahaha..semlm dpt wc dngn bulat...penat tahan gelak, kalau x derhaka dah kot..hahahah..

tu pasal demam kot,suke2 ngutk buah hati sendiri. hahaahha

anak merdeka said...

tu yang payah bile ade orang yang lg pandai dari doctor...huhuhu...orang sakit cakap tak sakit...wakakaka... demam nak makan durian kot...

anak merdeka said...

tu yang payah bile ade orang yang lg pandai dari doctor...huhuhu...orang sakit cakap tak sakit...wakakaka... demam nak makan durian kot...