07 April 2011

Kalau dah educated sgt tu, buat la cara mcm diri tu terpelajar...

Gua x paham 1 bende...walaupun u senior rank (bukn spesific untuk askar shj) dlm sesuatu institusi, boleh x jgn nak tunjuk sgt perngai mcm org x blaja undang2? ni...kau main sebat je nak cas orang mcm2 tanpa tanya pape dulu. ke org tu ade sebb die tersendiri ke ape ke...tu blom lgi yg jenis kurg budi bahasa. bajet kau senior, kau x yah senyum la kalau budk baru senyum tegur kt kau? mcm pundek tau??? x de org ingt kau garang de...lagi nak tmpar2 ade la.
ok, hbis cerita tntg org terpelajat tpi perngai cm org x penah msuk sekolah.



la ni...gua tgh runsing 1 bende...runsing giler babeng. pasal hati dan perasaan.gua punya buah hati pon biarkan gua terkontang-kanting mcm ni. beliau mmg rare....nnt sikit lagu gua nak gila baru nak setting keadaan jdik baik balik...

yg gua tau...sekrg ni...gua sendiri dlm DILEMA!

4 comments:

cryclown said...

dunia macam roda..roda roda kuala lumpur..hahaha

Kensi Ell Byle said...

tau x pe. huhuhu

KakD said...

eh sape yek penyanyi yang nyanyi lagu dilema tuh alaaaa sape yek aaa cecube ko terai carik lagu tuh :P

Kensi Ell Byle said...

hahhaha...die mai dahhhhhhh,\...