16 April 2011

Last day praktikal + this weekend

  1. cikgu cina tua yg x kwin lgi tu kemain senyum smpai tulang rahang hari ni. siap salam2 lagi ngn budak praktikal lain. yelah..kitorg last day kan...mampuih kau la kan....
  2. dlm diam, bab2 cantas-mencantas ni dlm diri cikgu2 tetap ade...x lah murni sgt hati korg kan?
  3. jenuh aku ckp ngn budak2 ni x yah bagi aku ape2 yg bazir kan duit. ni bunga rm1.20 smapi  4 aku dpt..bnyk x banyk nilai kalau cmpur2 semua tu? bleh buat blnje aku mkn 2 hari tau x...
  4. budak dari kelas yg aku x mengajar pon bgi mcm2. kad siap mak yg tuliskan...
  5. ape2 pon, terima ksih untuk SKSS n cikgu2 n murid2 jugak. kalau aku dtg lgi pasni, jgn nak buat muke. aku tmpr laju2 kang.

weekend.
  1. JAKPAW menmbak mggu ni. nmpak ke tidak mata diorg tu nak aim...
  2. memg jawabnye aku x dtg pon la lthn pasal.........
  3. sabtu ahad ade kursus KOAM!!!
  4. eh, ok bye. aku nak pi smbung tidor.

4 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

leha ko tak nangis ke?

L.e.y.h.a said...

x..terkejut je..tpi hari ni aku mengis pasal aku terlepas lthn mnmbak !!!!

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

chait...

hati ko di cucuk botox la leha ...aku terharu kat bebudak tu.

L.e.y.h.a said...

aku msg la kt mak die ckp tq n so onnn..kau ingt aku kejammmmmmm...hahahaha