26 April 2011

entri x de tajuk spesifik.

  1. mokhtar pegi buat tugasan luar, kat beirut...katanya..3 hari x online. tpi ni dah hari keberapa bang oi kau x online2??? mcm nak suruh aku pi terjaj lubnan je..
  2. si kabeer king kong plak baru je fly pi afghan untuk ops pebende ntah...smpai mggu dopan. tu pon goyang gak tu...kang x de internet mula la masuk air...
  3. mggu ni gua cuti smpai isnin. yelah, hari pekerja kan? gua pon pekerja jugk..pekerja ape jgn tnyo lah..kuli je pon..
  4. oh yer, gua x paham sesetengah org ni , curiosity (betol ke eja  ni?? ) jenis x bertempat. dah nama persatuan luar maktab, celah mana nak pakai duit maktabnye? boleh x belajar tinggi2 tpi pikir pon sebijak yang boleh?
  5. ok dah, aku fed up sebenarnya dengn elaun x msuk lgi. dgn org2 konon pengurusan tertinggi tpi berpikir rendah kemain, dan juga praktikum sem depan yg terlajak ke ampang. blasah la kan....
  6. oh...aku tgh prepare utk shooting session. semoga dpt mantain dgn rekod tahun lepas.=)

1 comment:

KakD said...

alaaa maybe line tenet kat sane cam tuuttttt kot...maybe la...hurrmmm maybe...errmmmm maayyyybeeee..maybe la kot..kottt...