22 December 2010

perbualan 3 minit 39 saat.

seminit lebih yg pertama....bermula dengan baik....
tapi, minit seterusnya....

dia : yg x leh ke turun kl? dpt jumpa lama sikit...


aku : mane leh jauh2....had tu je la leh kuar... eemmm...kejap je pon jadilah...t kite x tau leh hntr awak ke x kt Subang.


dia : ala.....rugi la jumpe kejap je..


shit la. time2 ni aku dah menahan air mata aku dah x nak mengalir. tpi kalo dah mental tu mental jugak la...nak ckp ayat seterusnya die dah dengar aku tersedu-sedan. lahanat jugak....depan OC bleh aku buat muke cilake kene tengking, depan die...eh salah...dlm talipon je pon....dah 'hujan'.
ok..smbung...n secara x sengaja aku tercakap ni...


aku : xpelah kalo x leh turun.


dia : ok...nnti abg trus hntr brg balik kpg je ea.


aku : k la, gi la tidor. nite..

** trus letak tipon.


aaaaaaaaaa..............hamlau okeh laki akuuuuuuuuu........jumpe sekejap pon x nakkk.. !!!