22 December 2010

cukup pantang..........

here....nak story sikit... korang penah je kan kalo nak beli fast food mcm mcd ke...kfc ke.. n maknanye korg dah tau la kan mesti nak order ape untuk melantak. betul x?? tpi kan...kau hangin x bile kau penat beratur pnjg pastu org depan ko buat cilake?? cilake disini yg aku mksudkan ialah bile dah smpai kat kaunter baru ko nak pikir nak melantak ape. ha....x ke perangai mcm haram jadah tu. x reti2 nak pikir ke org kat blakang tu dah kebulur nak mati ke tggu turn...kau boleh plak buat perangai mtk kene penampar kan??? dah order tu plak bile dah set rege...kau boleh pulak nak mtk tukar order kan?? haaa.....nasib la cashier tu bukan aku kan.. kalo x aku dah hentak dah dengan dulang KFC tu. tpi yg aku x paham, cashier tu dah ikot ckp kau pon kau bleh nak maki hamun cashier tu kan kate serve lmbt la...ape la.. dah kau buat perangai cam biawak ko x sedar plak??

ni lagi 1 hal...even aku blom kawin pon kan...tpi aku rase bile ade nnti aku ade la jugak inisiatif nak jage anak aku elok2 n beradap sikit kan bila ade kat tmpt org. ko dah tau anak ko lasak, jenis menjerit2...suara plak kuat mcm nak bagi comand kawad...jgn la kau laki bini bantai berborak smpai ko biarkan anak ko terjerit2 mcm kene sawan. kang silap2 kau pulak sawan tgok anak ko kene tmpar ngn org lain plak sebab memekak2.aku x de la suruh kau jadik garang mcm aku ni kan, tpi x boleh ke kau strict skt dgn anak ko.....hbis kau nak je la biar anak ko terlompat2 mekak2 kat tmpt awam mcm tu je...ko x pikir plak org keliling dok pndag2 tggl mase nak sound kau je...tmpt awam bai...tmpt awam...

sebelum kau kuar tu plg penting kau bagi la anak ko mkn kenyang2 siap2. xde la depan org merengek2 nak makn la..lapar la..kau yg malu sebb x bgi anak ko makn.

aku kalau anak aku nnti depan org die buat perangai, siap la ko...kat situ jugak aku jentik ko...

2 comments:

liyanaziz said...

huish,,, garangnya.. kikikiki.. yana pun ged up kalau yang ada anak2 kecik tu tak pandai jaga.. x reti nak marah anak suruh behave ke hape.. grrrrrrrr

liyanaziz said...

*fed up