05 December 2010

hari bnyk mkn hati je. sakit hati semalam bertekak dlm talipon x hilang2 lagi. tambah dngn cancel date mlm ni last2 minit. sedangkan mgkin alasan die logik tpi tetapi la rasa mcm nak lari je dari KL ni. sakit hati aku bile awal2 x nak ckp, tunggu aku tnye baru nak ckp date kensel. mcm babi!!!

dan jatuh jugak air mata aku sebb aku tunggu dgn penuh sabar die balik, tpi mcm ni jadiknye....

aku rindu die tau tak!!!

ye...rindu wpon sejak akhir2 ni bertekak smpai msing2 naik fed up.

dengn kata2 dia semlm yg betul2 mgguris hati. seperti x kisah kehilangan aku.

dan aku kalah dgn air mata aku sendiri bila jdik mcm ni....sebb aku sygkan dia.

dan kalau aku jnis keras hati n pntgkan diri...dah lama aku suruh die pegi mati jeeeeeee...............

3 comments:

cryclown said...

beljar dri situasi:)

Anonymous said...

sabar yer syg... pape kol la aku.. kalo perluka pertolongan... kalo aku mampu, aku tolong la... kate kawan.. =p...(fizah)

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

i kan ade leha...