23 December 2010

gua x rugi ponnnn......malah berterima kasih.

bagus kan manusia sekarang. jenis x reti malu.....die add gua pastu die remove blik gua dari frenlist fb. pasai pa?? konon2 nak mencari wanita matang...die cas aku budak2 la ni sebenarnye...

tpi sebenarnye.....

sebb die lahanat sgt nak buat phone sex ngn gua tp lain yg dpt... haaa....salah org la....sebb malam2 jumaat gua tarbiah org menusuk kalbu punye!

pedulik ape ko opiser polis pon kan???? pegi mampus. gua syg lagi kat pak tam gua tu.!!

4 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ape ke lahanat mamat tu leha?

ko bagitau je abah kita eh silap..abah ko pasal mamat tu

***haha..pastinya bukan gua...

Kensi Ell Byle said...

sial kan??? die ckp tgok gmbr aku mesti aku jenis melayan......aku ckp muke aku pegang m16 melayan ke?? meh aku layan ko ngn m16 meh....

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

hahahahaha

ko bagi la link dia kat aku aku pon teringin gak nak tengok muka dia...

Anonymous said...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David