16 December 2010

Penangan demam berpakej dan Hantu Kak Limah.

dari malam kelmarin gua dah stat sakit perut memulas. ohh...lu bleh bayang kan bukn sebarang stomache gua dapat. tapi x seteruk pagi semalam...pagi2 gua dah stat berebut jamban dalam keadaan badan dah panas dan pening kepala tahap pusing2 punya. senang cerita gua marathon ke toilet dlm mase 4-5 jam...pedih..pedih...
time mandi plak gua dah muntah terbelahak. tpi kuatkan hati sebb tengahari kang aku nak kuar gi tgok Hantu Kak Limah plak. kental bukan???

smapai Aeon Bukit Raja, sikit lagi gua nak tumbang. tpi memikirkan yg partner gua tu pompuan...sekali lagi gagahkan diri...pasai...kesian beliau kelam kabut kang kalo gua tetibe buat hal. lain la kalo gua keluar dgn abg komando ke...abg paskal ke...rela la kot gua pgsan time tu gak kan...hahaha... tpi kalau dah sebelum msuk tgok muvie pon gua bleh sempat muntah n marathon ke toilet Aeon plak....power ke x power tu?? gua cuma berharap time gelak2 cm cilake tgok hantu kak limah x de la rase2 nak sakit perut or muntah lagi.


hantu kak limah balik rumah....berdebar2 jugak ye...partner sebelah gua rilek x de perasaan gamaknye...steady cool gitu..ke sebb die cover ade mber lelaki kt sebelah tu x tau la...hak3... kak limah? org gila rupanya...sabar je la.... kali ni la gua malas nak review2 movie...MALAS! nak tahu tgok sendiri...keh3..

balik rumAH dlm area pukul 5 lbih gua trus pgsan..badan dah gigil..kepala dah melayang2....dengn nasi x bermakan...yg gua ingt, gua cuma bgun untuk minum air cendol secawan n telan paracetamol 2 bijik. tu nsib bek gua x mamai telan dengn air coke. tau2 dah sedar pukul 10 lbih...keadaan kembali kepada normal kecuali pening kepala aku.... tu pon...tersedar sebb si mokhtar msg suh upload gmbr die...bnyk la cntik muke ko kan.....???

tpi 1 yg gua x expect pagi ni....berat gua trus turun 3 kg!!!!

ohhh................heaven..............hehehehe.....=)

No comments: