16 December 2010

my-exboyfriend.

he is starting to call me back....aah, aku x kisah pon sebb aku ok je. yg dah lepas tu lepas la. dan kami putus pon atas sebb tertentu.masalah attitud. bukn sebb org ketiga ye....truely....he is a good friend. die x pandai mana, tpi sgt menghormati org. gaya nmpk kasar. bukan jenis menyusahkan org wpon die ada masalahnya sendiri.

ye, kami putus atas sebb masalah attitud msg2. dia membawa maslah dan aku pon mula berubah dalam x rela..maknanya, aku masih sygkn dia. tpi, disaat dia memutuskan apa yg ada antara aku dan dia, dlm hati aku cuma ada syg sebgai kawan. dan aku kalau boleh smpai bila2 x nak putus kawan dgn dia.

tpi aku menjadi kisah bila dia mula call dan mula kata yg dia msih sygkan n rindukan aku. bukn dlm bentuk paksaan, tpi aku jadi x smpai hati nak bgthu yg aku tgh berkawan dgn org lain. hbis cmno???

oh x mungkin...........x mungkin ku kembali....lalalalal~~~


:: oh ye....jgn bndgkan die dan kawan baru sy..msing2 ade persamaan...dan perbezaan...emmm..

5 comments:

Suriati Suhaimi said...

frenz is frenz dear..
sometimes we should left out de old memory..
tepuk dada tnye hati..

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ehem ehem...

Ryehanna said...

rasenya elok gitau je... takut dia mengharap lak nnt...

just pendapatku jela.. huhu

cryclown said...

hmm..tak bslh klu hny kwn..

bukn mslh klu lelaki..sebab leh kwn 4..ahaks:P

so kn pk btul2 mne y byk hikmah:)

Kensi Ell Byle said...

time kasih....akan ku cube yg terbaik..=)