29 December 2010

MA - x de perasaan.

MA punya style...memg x layan rindu2 ni. ko bagai nak gila la hntr msg rindu ke ape ke ( eh..tu aku...), mampus x kan dilayannye. bukn die x rindu lgsung, tpi die jenis pendam...sebb tengah berjauhan la konon ei ni..elok2 rindu bleh bikin sakit hati...kalo ko x tahan la.. aku ni pon kadang2 mental gak. tpi nsib aku nye RSM lagi x betul dari die, so mampu lah aku bertahan. yer, itu kelebihan ko masuk askar walaupun wataniah je!

ni lagi 1 hal...kau merajuk ni (sori, ni aku jugak sebenarnye ni..)...baru lepas gaduh. so, x payah berangan die nak pujuk. plg kuat pon die akan ckp '' dah la yang...'' . tu je lah die ckp...sekali tu je...pastu haram die buat derk je. tpi bengang2 aku, nak lepas marah punye pasal....sampai jugak aku hentak siku kat dada die. nsib la badan dah sedia keras. kalo x mati dah gamaknye anak org sorg tu. dah 1 hal nak menjawab kat mak die kang.

tu blom kes die cas bukan2 kat aku. owh..kau kate aku kasar kan bang ritu?? bukan kasar....tpi depan2 org mmg aku x de aku nak tunjuk ladies aku beriya2 sgt deh...nnti depan mate ko sorg kang tgok la aku punye ladies kang ye??? sumpah....x tipu punye...

ok lah, hbis dah aku ngumpat die hari ni. sebb rindu aku x dilayan la sku ngumpat die ni. sikit pon aku x takut die bace blog aku ni! sebb aku syg die lah.....=)

tpi...syg2 aku pon...hot jugak bile aku msg i love u lgsung x bereply.......suke benar kau nak lancar perang kan bang?????????

No comments: