13 February 2011

over ke???

tibe2....sifat cemburu aku meluap2.
nak2 bila mokhtar jauh dari aku.
asik la pikir bende2 negatif...
jeles? yup..
terutama bila ade pmpuan lain mesra dgn die.
mesra dengn erti kata...yg kite x sedap nak tgok  tpi sedap nak sound org.
dan kadang2, ada kata2 dia...
boleh buat aku rasa dia kisah pon aku ada ke x.
n x kisah pon andai aku hilang tiba2.
ehhh....boleh ye aku pikir mcm tu??


ehh...aku boleh menggila nak sound org ok.
nak2 kpd pmpuan2 yg dah tau die tgh berkawan dgn aku,
tpi ade niat nak kebas buah hati aku.
ha..kau hadap dulu gerila ni...
enough.

5 comments:

ghost writer said...

ikat dengan sah...

orang kata selagi tak sarung cincin utk nikah belum jadi milik sape2...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

gerila? gorila la...

***nak jadi cikgu tapi salah eja... apada mok...

L.e.y.h.a said...

gw - aha..tu mslh sekrg ni...pasal dah syg seblom nikah..erk..haha..btgw..thanx 4 de advice.


gafaro - aku tmpar kau gak kang..

MAPPIAU said...

kalau ekau nak jadi gerila akak supot ko dik, memang akak pun paneh hati dengan fomfuan2 macam gitewww okeh mencikk mencikk (eh ape kes eden pulak terover nih :P hahaha)

L.e.y.h.a said...

hahaha....akak jgn ikot jadik gerila lak..kang tn adha cass sy pengaruh negatif kang. hahahahah