25 February 2011

hell week.

hell week dah start. means assgment weeks. aku ni dah 2 malam tak tidor tpi mengkarak kat umah mber aku siapkan buku skrap tu. tu la...last minit punye keje.tidor x tidor jgn tanya la.. memg x tidor pon. nasib la si kabir punye bagus die dpt call free untuk semggu. muntak terbelahak gak la member tu melayani perasaan aku yang bangang2 ni buat keje smpai x tidor2 semalaman. smpaikan penutup esei aku pon aku suh die yg buat ayat. pasal dah kehabisan modal. (eh....berblogging x hbis idea lak???)

tpi tu biase dah...cume yg x tahan ni kos buat asgment. jgn kate aku la...ni baru nak msuk buln 3. x smpai sebulab pon lagi duit elaun masuk. tpi dah kene catu bagai. jgn tnye la kemane duit tu pgi...membayar yg wajib lgi...dok buat self treatment lgi...buku itu ini..hutang itu ini.. tu blom yg mktb mtk untuk ntah ape2 lgi. la ni, nak amik kelas mahitkan manual aku pon dah mlas. ongkos tarak! bertuah sgt la aku tibai maggi hot cup mokhtar punye dulu...berguna sekrg ni...nghahahahah..

ok...baru 1 asgemnt...ni ade lagi 3-4 menunggu.. ni tadi pon aku dah bntai tidor dari pukul 1-6 petg. qada' tidor la weeehhhhhhhhhhhh....tune pon dah x betul....

ok dah...aku nak pi mkn. 2 hari x sentuh nasi. terasa kurus sekejap. sekejap je pon...alahaiii.

4 comments:

intan.maisarah said...

haha
asgmntbanyak
test lagi
hehe.
student life mmg seronok

L.e.y.h.a said...

ye syg...pndai pon..
koma jap. hahah

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

bila aku baca entri ko leha terasa aku dah tua...

tapi masih kacak..

L.e.y.h.a said...

sgt haram jadah kau ni..