10 February 2011

modem rosak, abg kacak, kawan yang baik

2 hari pgi celcom centre nak check moden apsal x leh connect. kan aku dah bayar. sekali check sim card modem tu rosak. mmg sakit hati la kan...pasal nak tukar sim tu kene ade salinan my tentera mokhtar n memandangkan die berhanimun di luar msia, so kene ade surat pengesahan yg mengatakan die benarkan aku tukar sim tu. persoalannya....mane aku nak rembat salinan my tentera die tu? surat no hal...

hati dah kecewa....tpi abg manager kt celcom centre tu mmg kacak! kalau dah smpai die cam muke aku...hilang sikit kecewa aku...keh3...


skng ni....aku berdoa semoga si sengal ghafar n nikman dpt tolong aku. org kuat celcom centre area klang la kate kan...

okeh, ape2 pon sila bersedia untuk kene turbo dari Lebanon. phewwww~~~

5 comments:

MAPPIAU said...

hahaha sebab tula urusan ekau tak dapat setel dik niat tu niatttttt

wakakaka :P

L.e.y.h.a said...

niat terpesong 20 darjah. hahaah

MAPPIAU said...

fadan muko ekau muahaha :P

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

sengal?

B.U.A.T S.E.N.D.I.R.I..

***melainkan ko bagi baju malbatt tu kat aku...

L.e.y.h.a said...

kak d - yolah..hahaha


gafaro - ala...tacing la tu..kah3..tnye la weh kek nikman..