09 February 2011

Aim.


dengan penuh harapan, gua dapt ikot Kursus Kadar (S) tahun ni JUGAK x kira la ceruk mane pon unit tu. janji time cuti sekolah! ape kess nak masuk tahun ke-4 service pon tak jugak2 pegi kursus...????


owh....time ni la komfom gua kurus...walaupon bakal HITAM dari buah hati aku sendiri...pedulik hapeeeeee.........keh3..


1st:: gelap gua mcm gmbr kat atas bleh setel jadik cerah blik dlm mase sebulan-2 bulanjugak dari hbis kursus! srius dowh..muke gelap je jdik..tpi jerawat ke jeragat satu pon x dak!  mcm gelap lkpl mokhtar...selama2 nye..keh3..

2nd : tapi...kurus gua selepas sebulan kene ayakkk jadik askar belh bertahan selama 2 tahun!! lepas tu menggagau aku nak bersenam blik pasal bdn dah stat naik..hahahah

6 comments:

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Wahh! Gudlak2! Bila tarikhnya?

MAPPIAU said...

selamat berkursus dan menggelapkan kulit dik :P hikhikhik

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

badan ko bukan dah stat nak naik...

dah memang naik pon...

Rangsum Tempur said...

kadar tu apa...!?

L.e.y.h.a said...

huda - ritu mmber ade ckp 502 buat area buln 6..

kak - doa2 kn dpt pegi lah..

gafar - yelahhhhhhh

RT - kursus kerjaya dlm TA. =)

Rangsum Tempur said...

oo... baru la saya tau...