26 February 2011

my bf n my bff

my bf.
sebelum MA berangakt ke Lubnan, die dah pesan awal2..jgn sedih2..jgn nak rindu2..nnti die tau die jdik x senang hati. x senang hati die tu mmg lain sikit pesen ei...ala2 sang suami meninggalkan sang isteri untuk pg berperang..ha...mcm tu la die punye risau. ( eh...over kan die? ). ok...aku lulus kot cabaran die tu...
truely, makin lama makin dah biasa dok jauh ni..asalkan ade leh contact lgi.


tpi semalam MA ym aku...
.
yang...abg kekurangan kasih syg la dok kat sini..
rindu la kat yang....


ha...ni ape kes?? nak aku susah hati gak ke? x de maknenye...pasal lagi aku melayan perangai mengade die tu, makin x buat keje kang. tpi...........eh,ok dah.penat lah aku gelak bace ym die ni.kalau dah kawin boleh durhaka kot aku ni.pasal 24 jam cantas laki sendiri.....hahahaahhaa......


my bff
kesian si teddy bear aku sorg ni, si kabir. keje dok travel la kau kan. ni nsib name x kene pi Libya buat evacuate lagi. kalau x kesudahnya aku yg pi evacuate kau balik...evecuate dari keje2 kau yg bizi ni. tpi kau sgtlah mencintai kerja kau kan?? kau mmg the best crew...sjn mude lagi...dan juga bakal model untuk spenda renoma. kahlahkahkah...(ok, tu aku tipu).

eh..kenape my bff pon lelaki? jawapannya senang je..ikot suke hati aku la. bukn x de kawan pmpuan. tpi pasal die boleh hormat aku, bleh buat borak smpai msing2 hbis suara n tercabut anak tekak. yg penting gila-gila. bukan gila yg otak x centre tu. dan juga x lah so-sial seperti yg jnis ajak pi clubbing la...ape la.. mmg aku kaki2 kan kau balik nnti kabir oiii...

tapi....statement plg cihlake yg pernah aku dengr dari mulut die ialah...


'' alah...setakat sidekick dari seorang wanita ape la sgt...kaki pon angkt 2cm je! ahhaha..''


hoiii pkcik...kau ingt aku GEMOK sgt eaa??? tau la badan ketaq2. xpe..tunggu kau rase penangan tamparan wanita aku ea. tampar dimana?? di pipimu wahai shbt...sebb kali di dada buat hbis tenaga aku je.........


ok, i love my bf  n my bff.
















haaa.......amcam  esei aku kali ni??? ada bagus???

5 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ape kene ko ni leha?...meh aku azan kat telinga kau...

Kensi Ell Byle said...

sukehati la...haha

KakD said...

hahaha kalau dah duduk jauh2 nih memang konpem la kurang kasih sayang. alaaaa ekau pun mengaku yolah yang ekau tu pun dah kering kasih sayang huhuhu :P

takpelah nanti sok sebelum ekau kawen ekau minumla air zam2 banyak2 posan kek mokhtar bawak balik air zam2 bergelen2 untuk ekau yooo (hahaha punyer la banyak gilos ekau punyer episod derhaka tauuuu :P)

Kensi Ell Byle said...

tpi i derhaka jujur...i reti nak ckp blakang ni nyahhh..ehheheheh

Kensi Ell Byle said...

tpi i derhaka jujur...i reti nak ckp blakang ni nyahhh..ehheheheh