11 July 2010

ye. saye agak laser.


mulut aku..memg laser pon. i admit it. sekurang2 aku mengaku...dari sesetengah orang yg depan ckp lain, blakang ckp lain. tu talam bermuka-muka name nya. berlakon je lebih...itulah wayang dunia.


and then, aku memg x reti benar nak ckp slow2. semedang nye suara aku ni bernada tinggi..itu org yg kata....tapi bagi aku, suara aku x tinggi pon. tapi kuat jeeee.......(je?? hahhha....) itu lah hasilnya bila time kecik2 dulu aku meraung bagai nak rak bile mak aku nak libas pakai double hanger. smpai kesudah suara aku pon tune tinggi je. bak kate adik aku, sound sistem rosak. nak2 jadik 'cikgu' ni suara nak kene kuat, kng perlahan2...mule la anak murid buat gaya ala-ala pekak. tu yg aku mlas nak ngulang ckp tu....


tadi raptai pembukaan Sukan sekolah2 peringkat Asean...mmg bnyk je bnde aku sound. raptai dngn student IPG lain. duduk berhimpit2 mcm tin sardin. dengan panas nya...rela lagi aku kawad kat square dari tmpat tadi.


haa...dengan cuaca yg hot, aku dan tentu x kan ckp slow2 ye tak. pakai stok jerit je. tapi dengn budak junior depan tadi...aku x jerit la..aku ckp kuat je. tu pon dah terkejut. aku tau la hang pesen lemah lembut ayu2 gitu...tapi x dapek doo aku nak ikot rentak ko...boleh jalan la kalo ko nak terkejut ke ape. aku mls nak explain itu ini.....kau paham2 sendiri sudah. kalau aku tengking ye pastu aku mtk maaf. tapi aku ckp dgn nada yg kuat tadi...so, bukan salah aku ko nak terkejut.


lagi 1, aku ckup pntg tgok jantan tersuit2 bile tgok pompuan. mcm la baru 1st time tgok pmpuan..kot nak buat nakal pon, bertempat la....ni pensyarah dah menengking, baru ko nak diam. nak je aku sesah dgn kayu bendera tu tadi. lpas tu tau la bengang pensyaraj tu tgking2 korang....tapi buat perngai cm budak sekolah x pe lak?? kot ye pon x nak bgi nmpak ade gaya cikgu tu...buat sikit2 dah la. ni kalo aku kat depan pon aku dah hot....spesis x penah tgok pompuan bergaya skit...


then, perkara ni lagi la aku menyampah. boo-boo orang. boo pensyarah pembimbing kat depan lak tu!!! come on....respect la skit...x yah la nak memalukan org... mkn pelempang sekali baru diam agaknye korg ni?? org tu bagi orders nak bagi persembhn perfect...yg ko tau nak booooooooooo org je bile ko dah penat n panas. hbis, org yg bagi orders tu x penat?? die mmg la x dok tmpt sempit n panas mcm tmpt sit participants tadi, tpi die penat dari segi lain la ye x??


dua bende tu mmg aku sound je budak. kawan aku pon kata ntah sape2 aku belasah laserkan. pedulik hape hai....x nak nmpk gaya cikgu tu pon, x yah la jadik mcm budak2 sekolah. rase mcm tergedik2 je.....wpon korg lelaki!


3 comments:

xazryx said...

haha .sabr jela ye .

Kensi Ell Byle said...

=)

Siti Nur Aminah said...

bese la...orang laki..nampak pompuan terros transform jadik beruk..hahahah..nak usha jadik gentleman la kan?

aku pon jenis ckap kuat..ada membe aku..bile cakap bese2 kuat lak...tapi bile present or cakap depan doc cam lam kelambu..itu jam gua rasa cam nak simbah asid je..