09 July 2010

Kantoi bodoh..


waktu rehat tadi dari pukul 12.30-2.30 sebelum kelas petang aku stat. komfom2 aku nak membuta punya sebelum masuk kelas Ghana petang kang. kurg2 x de la aku tersengguk2 dlm kelas dia.

then...dlm mamai2 aku baru nak terlelap ada lah makhluk alam sekor ni call. x de nye aku nak angkat....mata tertutup x leh nak bukak ko tau...memng mengntuk giler babeng tengahari bute tadi. mcm baru lepas minum ubat batuk la....

2-3 kali die call...kesudahnya aku angkat jugak la. aku suspek mesti ade hal penting ni kalo dok call 2-3 kali....aku bukak mata tgok name sape kat screen hp. n time tu ade la dlm pukul 1 lebih...


aku : hello
mat : hello...hoi.....ko buat ape tu? bizi ka?
aku : wslm. tidow. nape?
mat : ko ni....asik tidow je tengahari2 ni...bla..bla...bla....(sound2 aku...)
aku : setan! yg ko pehal lak talipon aku time2 pukul 1 lebih ni?? ko x g masjid ke smyg jumaat??
mat : err? hahaha....


tau ko malu kan??? sori la...time aku tidow jgn la sound bukan2..memg kene setepek balik kat ko! padan muke.


1 comment:

cryclown said...

hahahaha..no komen:P