10 July 2010

ciri-ciri wanita idaman.


1 message received.



'' seorang perempuan yg berwjh lembut, sejuk mata memndang, suka berpakaian baju kurung, lemah lembut dan manje...''



tu msg kawan aku tng ciri2 wanita idaman die. yg kata nye die ade nmpak ciri2 tersebut kat aku. itu salah satu sebb aku tolak die awal2. sebb based on ciri2 kat atas, 1 pon x kene kat aku. so..sebelum ko terseksa ngn aku, bek ko g carik pompuan lain.



oh yer....



berwajah lembut : mak aku pon kate muke aku bengis...lembut celah mane nye lagi?
sejuk mata memandang : x de la...lagi pndang aku, lagi bikin hot ko tauuuu??
suka berpakaian bju kurng : kalau x raya..kenduri kendara..mmpus aku x pakai. jeans more comfortable. senang nak sepak orang.
lemah lembut dan manje : part ni plg aku gagal. nak2 yg manja tu....adik aku pon bleh muntah darah tgok aku sopan2 ayu2. hahhhaa...




p/s : jadik cikgu ni rupenya market tggi jugak kan?? tapi yg pure2 cikgu lagi la tggi market...kalau mcm aku ni yg separuh cikgu cikgi separuh lagi anggota simpanan, market sedang2 je. hahaha...bodo punye statement.



10 comments:

kudabesi said...

cikgu market?

pergh cam tu gua kira market gak la..

x leh jd cam nih, klu msk minang model mesti lpas la nih haha

Kensi Ell Byle said...

oh...gua terlupa satu perkataan. cikgu perempuan! market tggi dikalangan abg2 askar n polis shja pulak tu. haram...

kudabesi said...

oh gitu, no wonder la ramai bdk prmpuan dari plbagai ipg yg aku kenal couple ngan mat terap. yg kadet ada..yg LLP pn ada

Kensi Ell Byle said...

serius?? tapi apesal budk ipg aku mostly reject mat terap awal2?? hahaha...

kudabesi said...

entah maybe aku x knal rmai dak2 prmpuan kot..haha

kenal pn zaman gua glemer di arena forum ipgm kui2

Kensi Ell Byle said...

poyo! hahah

Siti Nur Aminah said...

berwajah kasar tu macam ada jerawat batu ke?hahaha..gile lawak spesifikasi pompuan yg dia nak

uitm pinang said...

gua mmg nk termuntah hijau pon kalau lu ayu2 ni
haha

Kensi Ell Byle said...

aminah - ntahla...ekspresi muka mngkin ?? hahahah

uitm - blah la ko..

Anak Merdeka said...

camne ek leyha dalam keadaan ayu n penuh sopan santun..hohoho... maybe 50 tahun lagi kot...wakakaka