02 July 2010

perkara yg buatkan kepale otak aku sakit.

  1. malam semalam tgh2 cas lptop dengar bunyi plop! shit ....charger lptop gua plak meletop. gmpang lak aih..baru semggu beli dowh..nasib bek ade warranty.
  2. dan apabila adik aku call tadi...bahang2 kene fire ngn bapak aku dah terasa dah. seriau!
  3. dari jauh juge...gua kene sound ngn kpt gaji gua. pesan beliau, nk tnye pasal duit, dtg pejbat. jgn suh org tnye.
  4. bodo ar....ingt seng nak gi sane? kot ade motor nk rempit x pe la gak. basikal pon x de. dengan kelas sem ni yg bagai nak gila smpai petang.
  5. masalah duit.cepat2 la elaun masuk....sakit jiwa x de duit ni. keperluan 2 bai....keperluan...
  6. hujung mggu gua yg bleh tahan bosan. sebb yg kat hostel pon dok pakat lepak2 umah sewa...xpe.next time gua lawat la diorg...bukan sombong x nak lepak sane...tapi ade bende kene setle...
  7. last. gua rindu kat uwan gua....miss her very much...

No comments: