08 July 2010

perihal facebook serta hati dn perasaan.


ohoii...gua mengaku satu perkara tentang facebook ni. iaitu tak semua classmate / schoolmate gua ade dlm friend list fb gua. ada yg gua ignore dan juga yg gua dah accept lepas tu gua remove atas alasan2 tertentu. org yg jenis kita x usik die, tapi die jugk yg kekadang dok cipta situasi panas, mmg mlas gua nak tgok hupdate ke pejadah sume2 ni. sebb nnti pnjg2 komen ke ape ke mesti ade name gua terpalit sebagai mangsa kene jaki dan kutuk bagai. memg babi la. maka nya, bagi mengelakkan hati gua sakit direntap2, baik remove mane yg patut ye x?? so, tlglah jgn pertikaikan tindakan ini. sebb ..kalo hati gua kene rentap, mula la nak memaki je.....ngabihkan air liur je. ini menulis kat blog pon nak luah perasaan pon ade yg dengki nak jadikan isu. x ke mcm setan punye perangai!

tu tentag fesbuk. ni tntg perasaan pulak ni. mggu ni gua keje nye mereject cinta org je. umur 21 nak jadikan calon bini pejadahnye? siap2 nak serius bawak jumpa mak bapak la...giler meroyan ko kalau gua ikot. konon memahami la?? pegi mati..gua baru test market gua tipu ckp hbis mktb ni x nak jadik cikgu. gua nak masuk askar. apesal plak malaun2 ni yg gelabah puyuh ckp pompuan x elok masuk askar la...ape la.. ??? kalau mcm ni la...x payah berangan nak kawin ke ape ke...kang dah kawin , mampus ko x bagi lak kan aku nak capai ape yg aku nak?? so...jgn nak berangan nak buat aku jadik calon la ape la...and gua bukan la pompuan melayu terakhir nak buat ngadap mak bapak ko. kang tibe2 sawan aku dtg kang, x ke malu ko dpn mak bapak ko. hi hi bye bye la jwbnye..

ok ..dah...penat berckp dlm tlipon..penat jugak nak menaip ni..nak2 dlm keadaan otak senget.

lonely beb aku kali ni.....mana ntah die pergi...=(


No comments: