29 July 2010

masalah duniawi.


bukak sem ni, dengan masih x de mood nak studynya. assgment ntah ke mane,
buku ntrah ke mane. mcm ni ade niat nak pasang harAPAN nak jadik best student sem ni ??? jgn mimpi la...makin melingkup ade laaa...mampus la kalo mak gua tau cgpa gua turun sikit sem lpas. tapi ape gua heran??? dah lepas mak oiii.....hak3....


haaaa......tu blom bertambah nya masalah cinta gua kali ni. nak ckp kecundang, mmg dah separuh dah kecundang. masalah kekeliruan??? aha....dah tentu.... kene pilih antara dua. yg haram jadah nye, gua masih nak pikirkan hati org dari hati sendiri wpon diri sendiri tersepit dlm situasi ni. cibai apakah yg buatkan hati gua bleh terbahagi2 ni??? kesudahnya semggu ni gua diawang-awangan time dlm kelas. dlm kelas pon sekejap air mata gua dah menitik, jiwa kental pejadahnya???? jiwa 'cik pon' ade la..


aiseh, gua dah lama x balik kpg. oppsss...bukan umah parents gua kat klang tu. tapi umah arwah uwan gua kat pilah tu. tu lagi 1 hal...gua punya mkcik buat perangai la mcm lahanat! babeh weeeehhhh......aku dah suh kau kuarkan penumpang tu kan sebb kaum kerabat ko sendiri nak balik kpg tido kat umah tu. nak2 puasa n raya ni. ape jadah ko bagi mamak tu duduk free2????? kang aku mancarut bagai, ko kate aku x hormat ko pulak....ko nak tggu aku blik kampung berparang pulak ke baru makhluk tu nak berambus??? ( pegi la mati, aku dah mencarut pon).


oh yer, aku dah citer dulu kan aku mengejar cita-cita untuk menjadi pegawai graduan (ikhtisas) ATM wpon dah msuk mktb n akan kuar jadik cikgu kan??? ye...akan ambil masa sikit...so...gua pikir...x perlu kawin awal...sebb akan terikat dengan dengan laki n anak2. kene lak laki yg psikologi nye kuat tahap gaban, mmg terkubur hasrat tu beb...


so....boleh x korang doakan aku berjaya capai cita-cita aku yg 1 tu??? sebb kalau dpt, itu mgkin pencapaian peribadi aku plg bermakna...maka nya, aku akan lupakan kesedihan yg tersedia ada disebabkan bertekak tntg hal ni. ( mcm pukimaks sape yg sibuk nak kawal2 aku x yah jadik askar ke ape jadah ke. kau ingt bini ko nak suh aku kntrol2 ayu?? simpang malaikat 44 la beb...)


oh yer....aku nak tekankan kat sini, umur aku adalah 21 tahun pada tahun ini. sapa2 malaun yg kate aku berumur 23-25 tahun, jgn berani nak tayang muka depan aku. mmg aku nak lempang je bagi ko terima hakikat yg aku baru mask 21 tahun!!!


2 comments:

Jimi And Short Story About Dia said...

biasalah baru bukak sem, mood cuti.

L.e.y.h.a said...

dah sebulan bro...melampau tu mood x da lgi..ni mmg stok x de hati lgsung dah ni..hahah