29 October 2010

Serang hendap. a.k.a ambush

persediaan untuk melakukan serang hendap. ada yang duduk dipangkalan, ade yang terlibat dengan kumpulan tinjau n ronda dan ada yang terlibat dengan penyediaan model untuk taklimat serangan.

semua anggota dibahagikan kpd beberapa kumpulan dan aku didalam kumpulan pembunuh. name kumpulan je dah bagi gentar kan? tapi x pon....sebb malam ambush tu aku dah kondem dek kene ubat sebijik dua...

taklimat serangan oleh big bos dihadapan timbalan komander - aku x da time ni. sebb bantai kene pindah pangkalan. tapi, bleh tahan jugak la kene pangkah2 dlm2 dek TK...yesss...itu pegawai punya kerja!!!

masuk ke tmpt serangan pukul berapa ntah aku x ingat...dan buddy aku time tu si  Naza ria...sebb buddy asal aku adelah NCO...memgang jawatan lkpl yang bnyk songeh. jarak ckit x smpai 5 meter belah kanan aku adalah ketua platun aku merangkap Ltm *****. 

time tu jgn tnya la ape pesen aku buat nak bagi mata x terlelap.....tapi kan.....sekali aku dengar bunyi org berdengkur okeh!!! mcm harrrammm...........dah la kuat... yang plg x de sivik bila tnye mber belah sane sape yg terlelap sgt tu, sekali Ketua Platun daaaaa.......... disebbkan aku memahami, siang tu die kene bntai ngn TK sebb perintah serangan yg tunggang terbalik, redha je la dengr die berdengkur. tpi kalau big boss pon dah koma, anak buah lagik la....nak2 aku ni yg mcm baru lepas kene bius. kondem sekali la................

musuh dtg waktu subuh. dlm area pukul 6 lebih. aku dah sedar pon time tu. musuh dtg mula la sesi tembak menembak..penat okeh tembak peluru blank. cekah sekali, petik picu sekali. penat nak mencekah senjata jer....kesudahnye, senjata pon stopages. 

secara overall, bleh dikatakan ambush kali ni agak gagal. pasai pa??? itu adalah rahsia.............=)


 kumpulan yang ditugaskan utnuk menyediakan model serangan

kumpulan tinjau.

taklimat serangan dihadapan Timbalan Komander.

 penyediaan model serangan



setengah jam sebelum masuk ke tmpt serangan

 yes...muke yg kalah dek penangan agas! smpai kene injection lepas mkn ubat n letak krim

maintain okeh...hahaha

taklimat oleh ketua kumpulan pembunuh. pembunuh la sgt.......hahahaha...

No comments: