14 October 2010

ni gmbr raya lepas (2010).
lu org bleh nmpak kan betapa kembgnya gua kali ni!!!


next week insyaallah la aku x online untuk semggu sebb aku ikot annual camp. lapor n terus ikot latihan medan n menembak for the whole week. aku pikir menembak ni x de hal la...tapi lthan medan ni. siap dlm jadual ade ambush bagai...matik la...aku mane ingt dah IMP ni...org dok blaja ilmu medan perang aku dok ilmu mata pejam. IMP jugak kan?? hahhahaa...


tapi selain dpt mengingat kembali ilmu2 yg aku blaja time kursus dulu, aku harap 1 bende ni jugak. semoga berat aku turun skit bile dah dok pulun semggu kat kem ni...aissh...gua rindu beb zaman2 kurus2 ni!!!


yer, gua mau kembali kezaman seperti didalam gmbr diatas!




siang tadi plak, bleh jadik hari plg bangang untuk gua. duit seratus dlm mase sejam dah tggl 10 ringgit!! renew lesen....pastu, bleh plak gua tertipu kalo renew lesen kene pakai gmbr. mmg setaaaannnnnnnnnnn.. terbang rm15 okeh!



dan apabila gua x sedar yg gua asik makn je kat q bistro...lepak 3 jam dah rm16.00! tu blom gua tergoda pegi beli lilin katun yg comel2 tu sebb niat nak tolong org yg jual tu .....yer, gua jenis lembt hati ckit kalo tgok org melayu meniaga brg kecik2 ni...mesti ade je gua gatal2 beli...sahkan x guna pon barang tu. blom tmbah lagi tmbg gua kehulu kehilir lagi siang tdi...



dan kesimpulannya, esok gua kene cucuk gak duit nak beli brg pegi kem. seng citer coklat feveret gua sebgi sumber energy nak msuk medan. kekekeke....



yg lu org dok bace2 je tapi x rase kesian pasai pa?? ape lagi....bawak2 la sedekah 10-20 hinggit ke kat gua ni beb.....pokai kot..hahahha..



No comments: