13 October 2010

Apa yang ada dlm buku nota budak sekolah rendah.




robot2 dan binatang peliharaan mereka.




nyawa...bom...duit..duniawi sungguh!!!


siap peta bagai!





9 comments:

norMAzuan MUstafa said...

gua kne blik nih chek adik wa punya buku yg stndart tuh...wa dah mula syak dia pon da symtom2 nih...muahaha

lapartakmakanlagi said...

wow..cantik dia lukis...kreatif ni...imaginasi tinggi

anak merdeka said...

leyha...tu kan buku subjek lukisan....mmg la kene lukis2..haha..

L.e.y.h.a said...

maz - baik lu check cepat.

lapar x mkn lagi - salah tmpt tu ...hahaha

anak merdeka - subjek lukisan mane de pakai buku nota pendek sengal.

anak merdeka said...

versi terbaru la...ko tak dapat pekeliling baru ke...mulai petang td semua kene pakai buku nota pendek untuk subjek lukisan...wakakaka

kudabesi said...

aik apesal tak kuar komen aku?

kudabesi said...

nih komen aku td,

better kuarkan gambar bdk tu n gambar yg ada nama sekolah

nih semua rahsia terkawal nih hehe

kami yg buat kajian pun tak leh tulis nama sekolah klu nak tulis benda negatif

pd setengah org mungkin ini no big deal..

tp lain org..lain cara pikir

PPP Fadzli

L.e.y.h.a said...

okeh. thanx KB. hehehehe

afiq - pndai la ko. ahhaha

firadauskhazis said...

i did the same thing in primary school!

wau.. besar nanti ada bakat jadi arkitek budak ni!!

such a waste in talent in our current edcuation system. hope this little guy can bare with all the nonsenses in school until he finished spm. he got talent.