26 October 2010

Annual camp 2010.


gua mulakan dengan sessi latihan medan. merangkumi compass marching+ escape n envansion+ menduduki pangkalan + ambush /(serang hendap ). compass marching n escsape n envansion berjalan serentak. kene hbiskan 4 checkpoint dlm mase sehari setngh tanpa gagal. x kire la ko buat mcm mane care pon, janji smpai sebelom pukul 12 tghari esoknye. dan time ni la ko nak apply ilmu escape n envansion yg ko blaja...agak2 sebelum ni style naik lori ayam smbil,ha....sindiket aku bantai naik bas rapid KL ko....janji smpai checkpoint, n aku pon x enat berjalan. thanx a lot to mej nadzeri...ex komando yg bijak2 geliga2...hehehehehe


menduduki pangkalan- yg ni gua gagal habis time jadik sentri...time jadik sentri malam pgkalan gua kene serang ngn musuh lak. time jadik sentri siang, kene ambush dengn CO lak..mmg x leh blah gua kene berlakon mati kene tembak jadik musuh. owh..gua jadik minah rambo kot time tu. hahaha....


ambush - sorry to say la...gua tidor nyenyak time tunggu musuh datang. sebb mlm sebelum tu dah pekena ubat sebijik dua sebb gigitan agas yang melampau tahap cipan. tpi ade kelebihan gua tidor matik mlm tu. gua x la dengar bunyi bukan2 yg mber2 gua x tidor tu leh dengr....hahahhaha... tapi final nye, ambush pagi tu agak gagal. ketua platun gua yg YO tu pon bleh tidow bunyi dengkur kuat nak mati ape kess??? haaa..menjawab ko dgn CO....hehehehe


gmbr2...kat bawah ni... next entry pasal gua fitik mess nite, lthn menembak n jamuan malam akrab.














2 comments:

Zamil Afiq Zulkifli said...

aku dah lama xpakai baju loreng tuh.. dah nak dekat 4bulan rasanya.. hahaha.. =)

Kensi Ell Byle said...

pasni hang pakai make sure muat la..hahahah