27 August 2009

dugaan bulan pose.

salam...

arini..atas dasar perikemanusiaan utk buat asgment, nak x nak aku kene g bookstore gak. semata nak beli short stories. nak pkai edisi skolah menengah punye, cik midah x bagi...ketinggalan kate nyer..

aku pegi ngan adik aku lelaki aku yg umur 19. die mmg lagi tggi dari aku. bawak la kete bapak aku tue ha. pinjam tanpa kebenaran. x kan nak naik moto lak kot..bawak cam pelesit, atas moto pon mmg kene debik ngn aku tue.. nak2 panas, gelap free jer...x mau aku der.

kunon2 pegi la tesco setia alam..kot2 ade kedai buku dlam tue. mmg ade kedai buku, tapi kedai buku2 agama la. salah sasaran beb.

aku suh adik aku bawak g jusco bandar baru klang. alang2 bleh tgok sale.. tapi, agak mengecewakan..sebab duit kat tgn limited edition. hahaha..

masuk jusco, aku saje jalan jauh ngn adik aku. giler ar...ade ke skali tu kuar berdua kawan aku kate kitorg berdua cam kapel. pastu ingt pkwe aku tu org kaye bawak kete. giler ke lu org.... korg ingat dgn anak datuk mane aku bercinta??? v6 tu bapak aku punyer la dowhhh.. tapi mmg kene akui adik aku tu ade rupe org ckit la...hahaha...

jatuh saham aku beb....sedih aku... mau kurg spare2 aku...spare tyre...hahhaah..=p

jumpe dah MPH kat jusco..tgok2 buku mane patut yg nak kene bayar.. duit kat tgan pon ade rm50 jer, tapi buku kat tngan amik smpai 5 bijik. ingt buku kat MPH tu seketul seploh hinggit agak nyer.. mmg fedap aku time tu. last2 aku bli 2 bijik jer. tu pon dah rm25.90. dah la bayar dgn duit yg dok tibai dlm purse adik aku lagi sorg. mak aku kate...amik jer dulu . ahaks...mak aku kate la...kalo mtk permission dgn mulut, mampus x dpt...

tapi 2 la..mcam2 dugaan bile bejalan time bulan pose. nak2 time tgahari bute. hati cepat jer panas. nak same suhu la dgn matahari kat luar tue. contoh mcam perkara kat bawah ni.
  1. bile ko msuk tmpat yg besar gabak, tapi pegi ceruk mane pon, mesti ade bau KFC. mmg bangang owner kfc ni..x hormat org pose agak nyer. saje nak membatalkan pose org ni...kan dah makruh.
  2. jaln kat tempat besa2, tapi x de letak peta yg menyatakan kedudukan kedai. menyusahkan org name nye tue. mcm bangang je pusing2 1 jusco tu semata nak crik mph.
  3. buat sale time2 aku cuti. susah la aku nak shopping sebab mak aku ade. malu dowh shopping time mak aku ade. sebab aku carik brg yg ade tag 70% jer. mak aku kate aku kedekut!! hahah...
  4. tenaga banyk pakai nak2 bulan pose ni...smpai umah dah lapr. tapi x leh makan sebb pose. fedap berganda2 sebb x leh nak tolong kenyangkan perut. benci~~

:: bukak pose hari ni ade sambal tempoyak...nyum nyum nyum....

No comments: