21 August 2009

21 hb ogos 2009.

salam...

lame giler bai aku x update blog...
malas jgn ceriter laa...senantiasa menguasai diri....
nak bukak lptop pon malas tahap gaban...
blom nak siapkan coursework lagi yg melambak2 tue...
balik dari skolah truss amik port kat bilik nak lelap...wpon aku x kene relief kelas...

hari ni last day SBE..
caya la same cikgu hafiz...
penilaian aku sume die letak CEMERLANG....
cam agak suwei sebab pegi skolah pon x pkai name tage...kasut pon x bertutup...
tapi ape pon....jutaan TERIMA KASIH buat warga SK SUNGAI KAPAR INDAH...
wpon aku buat SBE sorg2....maklumat complete baii....
sayang kat korg 1 skolah...hahahah....
esok pulak da stat puasa...then malam ni dAh stat terawih...

waarrhh...........ntah ape2 citer aku kali ni.....
tajuk en3 pon pkai letak tarikh jer...
bengongg~~~

oh yer....

cik hamdan, rindu la kat ko...cuti lagi semggu + semggu lagi ko kene bukak pose plak kat kem...= 2 weeks more to wait...

mr.lempit & mr.yo0o...sile standby utk blnjer aku bukak pose k...
korang kan sayang aku....hehhehe...

~ TAMAT ~

No comments: