15 September 2010

terbuku di kalbu.


  • walaupun gua dok study kat cheras, kl yg dimana jarak nak ke rumah family gua di Klang hanyalah sekangkang kera, keberangkalian gua untuk balik ke rumah adalah sangat rendah.
  • kebarangkalian untuk balik hanyalah pada2 cuti2 pnjg sahaja. weekend2 gua cuci mata di KL selepas menadah mata untuk assgement2 atau mengerah kudrat di kem.
  • sebab kalau balik umah, gua x buat style hidop di KL sama mcm di KLG.
  • sebab kalau over sgt kang, memg makan penampar jepun tokey umah ni kang.
  • dan sememangnya mental gua x la sekental mane kalo dok umah lame2 ni.
  • jarang masuk dapor, amat lembap buat kerje rumah, saki baki melawan tu masih ade lagi.
  • alasan2 tersebut la selalu buat gua kene kitai kat umah.
  • tapi apesal kat tmpat lain gua laju je buat sume2 tu ea? pelik bin ajaib ni....
  • kene kitai dgn JL kat umah no hal la...tapi...agak2 la bak ungkit2 bende lepas.....fed up ok???
  • lagi 1....yg x habis2 nak jaga mulut org pesal? jenuh la nak jage perangai semata nak berlakon perfect depan mata org.
  • err...kalau nak sound org tu x yah nak kait2 dengn hal lain ok?
  • saya sgt x berminat untuk berckp pasal kawin2 ni...sila pegi jalan dengn agenda2 seperti itu. sgt merepek!
  • dlm fikiran aku sekrg....x sabar nak ade rumah n transport sendiri. bukan gatal nak jauh dari keluarga, tapi nak try hidup sendiri..err..kalau mak aku tau, die cas aku nak bersosial. lantak la hai.....
  • quote 4 the day : x semestinya org yg selalu berada n rapat dgn kita mengenali kita sepenuhnya.
  • sekian carutan untuk hari ini.....


No comments: