11 September 2010

1 syawal

sekitar tentang raya .....semalam!


snapshot di pagi raya!


with anak buah jugak..anis humaira...


dgn cousin...yeah...tggl aku dgn die je yg msih single. hahaha


dengan anak sedara ni beb...

  • ramai rakan taulan turut meluahkan perasaan tntg betapa x meriahnya raya kali ni. tapi yg gediknya, sume pakat bagi alasan x meriah sebb raya keseorangan. x berteman. maknenya, x de makwe2 untuk dibawa raya bersama. gatal nak menikah ke hape budk2 ni.
  • 1st time raya aku di dua negeri . selangor dan negeri sembilan.
  • 1st time jugak aku bergambar sakan bersama sepupu2 belah abah aku.....raya sebelum ni mmg bese2 sajorkk...
  • beraya dirumah makcik aku, smpai kemalam x hbis berborak. bergosip tntg hal kerje x habis2...mengumpat2. pastu mintk maap balik. bagus betul. hahhaha...
  • okeh. cukup2 lah. sebenarnya aku rindu nak raya dengn arwah nenek aku.
  • al-fatihah...

No comments: