28 September 2010

muda lagi beb...


  1. bila sepupu kesayangan aku telah mendeclare status beliau secara x rasmi di fb iaitu dari 'single' ke 'engaged', sesungguhnya itu 1 tindakan plg berani beliau. Sebab apa berani aku kata, sebb die blom engaged lagi pon...tapi rahsia itu antara aku dan dia shja. Dan aku bleh bayang kalau terkantoi dngn maklong aku dan kakak2 beliau...bermakna bersedia la kau menerima habuannya. disisi lain...aku turut akan terkena tempiasnya dari mak aku. oi..oi..bukn soalan hot 'bila nak langsung' yg akan tanya, tapi di cas ei aku gatal...hambekkk...
  2. supermokh sudah ade di PD untuk training beliau. tapi beliau sempat menyimpan angan2 untuk masuk meminang aku bagai la. then, i have to said NO!!! hape ko ingt aku nak confess 1 rumah yg aku tg berkawan dgn ko? kirim salam...................................! bukan aku x sudi, tapi aku x nak nnti pape org dlm umah tu nak pgkah aku pakai point tu. oh yer...sorry to say..kau sgt baik supermokh..smpai aku rase, kau pegi je la carik org lain. tinggalkan aku je bleh x? sebb bila kau stat je ckp pasal nak bekeluarga je dah buat aku hilang mood. ape ko ingt budak umur 21 thun ade masa ke nak pikir semua tu? nak ngadap mak aku kat umah tu pon aku terkial2..ni nak suh bgthu mak aku pasal ko. aah yerrr...3 hari 3 malam aku kene tazkirah...x sggup...x sggup... disamping kau pun x menyokong separuh dari kerjaya sampingan aku, aku kene pikir bnyak kali. sebelum kan dan aku kecewa disaat2 akhir. x memasal terbit lagi 1 cite cinta tragis dlm hidup ko kang. aku jugak yg bersalah nnti kan??
  3. aku rindu bagai kat kpg. bukn kat klang...tu umah.. tapi kat kuala pilah. hari tu dah balik siap2 kemas. ade aura balik umah tu....ecececece... owh..makcik kesayangan nak kawinkan anak die 10 okt ni. merangkap sepupu aku jugakla. ha...elok la tu. dari korg duorg berkepit mcmlaki bini, elok la kwin cepat2. tapi korg ingt 1 hal.....jgn gedik2 nak bermastautin ke projek juta2 ke kat kpg tu. aku sabit sekor2 kang. kau x blik pon aku x heran. lagi aku suke. dari ko balik menyakitkan hati sekmpung je.
  4. lama-lama....aku dah malas nak hadap bende2 merepek kat dunia ni. leceh. serabut. k, bye. hbis dah merepek.

No comments: