04 September 2010

Kumar, cikgu yg paymes.

kumar bersama wan shahilla.
bagai pinang dibelah berapa ntah. hahahha...



cerita penuh sbe di sk tarcisian convent, ipoh gua simpan dulu untuk sementara waktu. sekrg gua nak cerita tentg krishna kumar, pelajar maktb perguruan penang yg buat SBE sama dgn aku bersama geng.


tahap kepopularan beliau mmg melmpaui batas2 popular aku. siap budak2 bagi buku kosong suruh isi biodata. nama penuh la...email fb la..no hp la..alamat penuh la..tarikh lahir la..n bagai2 lagi la! tak ketingglan...coklat! fuh...kalah aku yang dapat sekeping kad raya dari murid2 Islam kelas 6 lily.


kumar seorang yang bijak bergeliga. bergeliga tahap cilaka jugak la. bila budak2 sek rendah tersebut mcm giler bayang kat dia smpai sanggup merayu nak mtk no talipon, dia bijak dengan mengambil langkah keselamatan dengan memberi no telefon nath sape2 ntah. nasib bek die x bagi no hp si pedot. yang kurang pandainya plak kami ni la...jujur benar bagi no hp yang betul.


habis sekolah, budak2 dah excited berkejar ke public phone untuk menghubungi cikgu kumar. nak adjust timer nak date la katakan...yer, tindakan drastik!!! cepat dan pantas la katakan...

dan disebabkan kebijaksanaan kumar yang tidak jujur memberi no hp beliau, pemiant tegar cikgu kumar turut membuat tindakan drastik yg plg bijak dengan menalipon cikgu-cikgi yang lain. mangsa pertama....wan shahilla nuraqilla. kesian beliau...3 kali kene onhold laki die punya call dek kerana call budak2 ni. nasib bek x kene cerai.

mangsa kedua, aku sendiri la... senang enak dibuai mimpi, gua dengan mamai tnpa lihat skrin hp terus menjwb call. dan..dan...gua dengar og menjerit. cikguuuuuuuuuuuuu!!!!! hambek ko..........hilang mengantu aku!!! pon dengan tujuan yg sama...mencari no talipon cikgu kumar. tapi gua cikgu steady tetap jawab persoalan anak murid dengan coooll...walaupun dlm hati, dah menyumpah bagai kat kumar.


dan tadi...majlis bukak pose n acara selingan karaoke bersama geng2 sbe termasuk la si kumar, kumar hidup2 kene pau rm5 untuk cukupkan share aku mkn pizza. terima kasih kumar belanja rm5. terima kasih untuk kumar juga sebb dah 2 hari die tolong belikan topap aku. gua terus x jadik marah2 kat kumar atas sifat baik hati beliau. Terima Kasih sir Kumar...ahaksss.............


(save bajet gua makn pizza tadi..hahahaha...)


1 comment:

Anak Merdeka said...

hahaha...apo kono eiii ekau nie leyha... lurus bona