18 September 2010


manager kfc balik negeri mami jarum pagi tadi. flight pukul 10 pagi tadi. err...flight hangguk lu! naik bus sudeh...hape ingt bapak ko tokey air asia senang2 nak naik flight....


malam semalamnya, pegi beraya gombak. umah pak palng..pegi sekali dgn kak ngah. jadah ape nye beraya smpai pukul 11 lebih tu?? tu melepak2 di rumah org pencen ade laaaaa......lepas tu msing2 gile lapar terus plak hadap roti canai...mee rebus..dgn rojak... haaa...x ke mcm ular sawa kekenyangan tu msing2. dengan tuan2 rumah sekali tersadai kat depan tv.


balik2 smpai umah pukul 12 lebih...manager kfc pon koma terus atas sofa. ni pagi esok nak berambus balik penang ni. dengan hape pon x berkemas...x de rupe nak balik langsung!


kesudahnya pagi tadi mak aku dah memetir pukul 5 pagi kejut die kemas2 barang sume...siap2 baju nak pakai ape2 ke... dan2 tu jugak die ckp ngan mak aku..


'' mak x masak lauk ayam kuning lagi kan???? ''


haaaa....x ke kelam kabut suri rumah 24 jam tu dibuatnya... pukul 6 pagi dah serbu pasar ngn adik aku lagi sorg semata nak beli ayam sekor untuk mamat sorg tu. nak masal lauk ayam kuning konon nya... ala...lauk ayam masak lemak cili api sebenarnya.. die mals nak sebut pnjng2, die sebut je ayam kuning. kalau ayam masak sambal, die kate la ayam merah. x de sivik langsung adik aku sorg ni.


ni die dah blik...esok aku plak berambus balik KL... aku ni lagi la haram x de rupa nak balik. dan2 time ni ngadap asgment la...duit x de la..lagi x de sivik... ha...balik asrama ni mula la makan aku kene catu bagai..duit x do beb... jgn la ade yg gedik goda2 aku dgn wayang la..sale la...boling la..karok la... mmg aku cantas pakai sabit kang.

ok,..ok...skng nak makan...n hadap asgemnt blik. Selamat Habis Cuti!


2 comments:

anak merdeka said...

leyha...jom p sambutan raya PP

L.e.y.h.a said...

x tau lagi la...aku kat kem time tu kot..ade jamuan n trening...hmm..