23 February 2010

Kembali menjalani hidup yang bizi ala2 Prime Minister.

1. TA

habis dah cuti gua seminggu tu..maka habislah masa untuk gua berpoya-poya ibarat orang kaya tiada masalah. sabtu lepas je gua dah stat menghabiskan masa gua kat kem, tu pon sebb ade latihan, kalau x haram nak jejak kaki kat sane. 2 hari kot gua berkawad....tapi plg rare raptai parade la...panas terik nak mampus, nasib baik gua x pitam dalam padang kawad tu. kiri kanan gua awal2 dah jatuh pengsan x ingat dunia punya.... orng angkat tngn baca ikrar kesatria pon gua dah meraban bukan2. tapi gua gagahkan diri jugak sebb dah nak kuar baris. ishh....mcm mane la gaya kawad kat PUSASDA tu ea...padang kawad sebesar alam... 2 hari kot gua bercinta dengan padang kawad tu, balik maktab je budak2 ni dah tegur muka gua kene sunburn. gua tengok kat cermin...alahai...lawa siot line kat muka gua tu...





2. STUDENT

gua dah stat dpt coursework. tapi haram x bertengok lagi. hidup kat mktab ni dipenuhi dengan assgment2 je ke? time bile gua study? time nak exam je...presentation....update folio...coursework...due date nak serentak lak tu. bengong. tu blom hari sukan la...SBE la...nak2 berkait dgn hal sekolah ni. bosan betul. ni esok ade kuiz anatomi lak ni. ape pon gua x bace lagi... owh, pensyarah baru gua yg ajar subjek anatomi x best langsung! skema tahap cipan la...bosan gua dalm kelas tu.

oiks. gua dah malas taip entri pnjng2 ni. hujan tengah lebat. petir tengah dok main sambar2. kang terbakar plak lptop ni kang.

sila doakan kesejahteraan hidup gua. adioss~~~ hehehee...

No comments: