17 February 2010

holiday + keje yang bnyak.

today at 5 am, i'm just arriving from Terengganu. sangat memenatkan tapi memori yg sngt sukar dilupakan. that was my 1st time i went 4 a holiday with my friends. ( b4 this my mom mmg x bagi lpas kuar jauh2. hahaha....). picture?? dah upload sume2 bagai, aku bgthu la korg2 sume...
ape aku buat kat sane???
  • mandi2 pantai. tapi kejap je...ombak kuat...4 jam la jugak kat tepantai tu.
  • berbasikal dalam taman tamadun islam n masjid kristal
  • bergmbar ala2 model Paris.
  • bbq sesama kami...
  • tawaf 1 kuala terengganu...( pegi kedai tudung best weh! )
  • pegi pasar payang ngabihkan duit.
  • makan sedap2.

ok, habis dah waktu cuti.

skng ni..aku ada maklumat yg kene translate dari bi ke bm...ade presentation kene buat...ada data kene always update.. pergerakan mmg agak terbatas, sebb jari tngan kanan aku terseliuh. nak ikat rambut pon seksa. ( tapi masih boleh makan. hehhee....). ni gara2 main air kat pantai la ni...terpeleot jari aku dibuatnye. nak taip entri pon dah maleh nak pnjng2. sakit poit tngn aku...

ok....kembali kpd mood sibuk. next time, post entri lagi...bye bye....

No comments: