24 February 2010

kawan.

skandal aku si Daues bergiat cari no hp aku rupanya sejak2 hp beliau hilang.
sejak bulan lepas....tu pon hntar msg kat friendster...
tapi tadi baru aku dpt contact die.
ala...nak suh aku ikot hantar rmbongn die nak tunang je sebb kami kan bff...hehehe...
cit....rugi aku x check inbox friendster awal2...
kalo x bleh usya2 ko tunang....hehee...



dari aku, tahniah kerana telah melangkah ke alam yg baru.
pesan aku...jage kesayangan ko tu...jgn ko buat perangai giler ko tu.
and jgn gak ko berangan lagi nak merepek ckp aku bakal bini ko yg ke-2.
melayang spike buah hati aku tu kang...x memasal kene cas kawan mkn kawan.
korang berdua kan 1 skot....mane bleh main2 tikam ni....
hahahaha....

conGrats to u dear....semoga berkekalan hgga bila2...=)


p/s : x sabar tggu ko kawin 10.10.2010 ni...aku nak dok meje VIP tau. hehehee....

No comments: