15 March 2011

praktikal.

hey...u ollz tau tak mggu depan aku dah stat praktikal mengajar?? (smbil terbelit2 lidah...). means sebulan tau i msuk sekolah......warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......aku mane suke sekolah dowhhhhh.... dengan kene kuar 6.30 pgi..( sekolah jauh nak mmpus pasai ikot hgway sg besi) dengan jammed lagikk.. laluan ke sekolah?? mampus tak ingt lgi...tau smpai depan taman tu je.. masuk taman tu je dah lupe. jalan bersimpang siur.

owh..kene pakai kasut bertutup kauuuuu...jumaat lepas aku pakai untuk 4 jam pon  pasai ade lawatan dah nak tercabut kuku-kuku kaki aku..dengn melecetnye....ishh..pakai spike pon x mcm ni tauuuu.... eaahh..msuk sekolah kene nerd ke weh? xboleh gila2 kan?? aouwww......cmno ni...i ni pon kurang la betul sgt...tibe2 dah kene mengajar!!! wth mennnnnnnn....


ok dah...masa..lmbatlah berjalan..aku x nak msuk sekolah lgi. hahahaha...

4 comments:

MAPPIAU said...

errkkk ko nak mengajar dik?

sat sat akak bace balik ulang2 betul ke atau juz imiginasi jer nih ahahaha :P

L.e.y.h.a said...

ni bukan cobaan..ni betul2...

hahahaahahahahah...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ko pakai kasut orang kurus memang la melecet...

beli la kasut saiz besar sikit

L.e.y.h.a said...

seumur hidup x penah pakai kasut tumit yg bertutup...tu mcm sakai skit.