17 June 2010

Perihal cuti.

angan2 aku...nak menjadi seperti mereka...(selingan)

  1. Cuti ni mmg malas nak update blog. sebab x de cerita yg hendak disampaikan. disamping masalah kesihatan yg membuatkan pergerakan terhad. biasa lah...bile flue aku dtg melanda...semua keje x menjadi. terbaring je la jawabnye...
  2. 2-3 hari ni selera makan pon kureng...yeah..akibatnye, berat turun 1kg. gilo koo....mcm ni mmg x yah ade selera pon x pe...free2 berat turun..x yah aku joging lagi ke ape ke. heheheh...
  3. cuti ni, makan, tido, main game, tgok movie, bace novel n komik, kemas umah ckit2, masak mmg x de la..meletop dapur kang, 1 hal nak dengar mak aku membebel. dan akibatnya, fitness aku pon kurang, dan badan sedang naik mcm di pam2.
  4. oh yer...ade sape2 nak blnje aku Jus Mate 5 keluar Dr. Rozmey????? Nak kurus balik ni baii............

No comments: