08 June 2010

bila gua dah stat membebel pasal hal2 dunia...

  1. duit - gua cukup pantang org yg berhutang, tapi pastu x bayar. eehh...salah. buat2 x tahu bile nak bayar. ahaks...ni bukan entri mengata diri sendiri ok. gua pon kekadang sesak gak nak pakai duit....berhutang jugak...tapi masalah nye...gua lmbat bayar pon..gua reti lagi la mtk ampun maaf, bgithu sebb apesal lmbt bayar. ni dengan call x berjawab, hntr msg pon x berjawab...mcm setan punye perangai. jgn la sampai gua buat perangai israel gua plak main attack2...malu la weh...2 ratus tu bnyak dowh...kene lak parasit mcm gua ni mkn duit elaun kerajaan. duit mak bapak yg gua pakai skng ni pon dah claim sebgai hutang....kalau boleh x nak pakai duit diorg. ibarat melepaskan anjing tersepit la...( oh...gua x kate lu anjing...perumpamaan je tu...paham?? ). x dan muke lawa...hati buruk nak mampus. benci la mcm ni.
  2. ISRAEL - ye...gua anti israel. perangai buruk nak mampus. kepale otak x merdeka langsung nak jajah ni. bunuh org mcm bunuh tikus. owh..gua terpikir 1 perkara. kenape dlm bnyk2 tebusan, diorg bebaskan rakyat malaysia je??? rakyat negara lain mcm mane?? kene cincang hidup2 ke??
  3. fesyen - owh...gua tau skng ni org kawin yg pakai tudung pesen pokai tudung yg ade awning bagai...ye..nampak lagi kemas...x de kemek ke salah kelepet ke kat atas tu...tapi...yg x leh blah nye....apesal nak kene ikat rambut tinggi semacam sebelum pakai tudung tu? yg tinggi standart tu mmg gua akui akan nampak cantik sikit la bile pakai tudung tu...tapi ni yang tinggi gaya org bersalin atau rakyat2 afrika yg rambut kembang semngkuk n tebal2 tu. giler punya fesyen...hodoh tau x? ikat tinggi yg biase2 dah la...x yah la smpai tertoncet2...bukn nak ngutuk...tapi bikin kene gelak je la..
  4. personal - gua x paham 1 hal. kalau dah seseorng tu buat salah...and die dah betul insaf nak berubah, kita patut bimbing dia kan?? tapi yg dok bergossip pasal hal keburukan org tu buat pe?? canang sane...canang sini....lpas tu merendahkan moral org tu..aku pon mcm tu gak perangai...kadang2 la...tgopk org jugak...tapi, smpai x bagi support lgsung kat mber tu mmg zalim jugak. bukn sebb die degil. iman mber tu dah tntu senipis kulit bawang...x tahan dugaan. tu sebb die buat salah. kot kalau tebal iman beliau tu, dah lame jadik imam kot... masuk imam muda.
  5. haa...penat aku berhujah. esok2 smbung membebel balik.

No comments: